Mire jó a keresőoptimalizálás?
Ma már minden vállalkozás, ami sikeres akar lenni, tisztában van a keresőoptimalizálás (SEO) fontosságával. De mire is jó valójában a SEO?
Több látogató, több bevétel
A SEO segítségével feljebb jön weboldalunk a Google keresési listáin, aminek következtében több emberhez tudjuk eljuttatni honlapunkat. A megnövekedett látogatók számra pedig nagy valószínűséggel több eladást, bevételt jelent számunkra.
Jobb felhasználói élmény
A keresőoptimalizálás egyik feltétele, hogy honlapunk reszponzív legyen, gyorsan töltődjön be, minél kevesebben hagyják el rövid időn belül. Ezek javítása nem csak a SEO-ra lesz jó hatással, hanem a felhasználói élményre egyaránt.
A helyi kereséses kihasználása
Helyi keresés alatt azt értjük, amikor valaki a mienkhez hasonló vállalkozást keres cégünk vonzáskörzetében. Ilyenkor, ha a mi cégünket adja ki a Google első helyen, akkor az érdeklődő nálunk fog vásárolni, ami bevételt jelent.
A legtöbb ember ma már interneten keres, mielőtt befáradna egy fizikai boltba. Ezt a megváltozott vásárlói viselkedést ki kell használnunk, és azzal kell rendelkezésükre állnunk, amire kíváncsiak. Ha interneten keresnek, akkor az online jelenlétünket kell növelni nekünk is.